CSACEK - bug

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 26 14:38:01 CET 2004

> Jde, ale tim vyberem asi moc potesen nebudete. Ja na par serverech
> udrzuju mod_czech. Posledni oficialni verze je pro nejakeho postarsiho
> apache 1.3.n, n < 10, nicmene bez nejakeho extremniho usili se mi to
> podarilo portovat na nejnovejsi 1.3 dokonce s apache-ssl.

  To je fakt, taky jsem to delal.

> Martin Mares kdysi psal, ze ma rozmysleny mechanizmus prekodovani pro
> apache 2, o necem se mluvilo i tady v listu, ale obavam se, ze se nic
> konkretniho nerealizovalo.

  Nakonec to dopadlo tak, ze jakysi Rus mel podobny modul v betaverzi, takze
bylo vpodstate zbytecne to psat. Jenze nejak nechtel dat zdrojaky dokud to a
Apache 2.0) nebude stabilni.

> IMHO uplne nejlepsi je v dnesni dobe se na prekodovani vykaslat uplne,
> browsery uz vetsinou nemaji s cestinou problemy, pokud dostanou spravne
> hlavicky. A tech par pripadu, kdy neco je potreba prekodovat, bych vyresil
> nejakym cgi skriptem.

  Jo, tak to resim taky. Neni to sice idealni, nechavat to na browseru, ale
jakozto pragmaticke reseni to funguje docela dobre :-)

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----