Re: Free software a používání non-free programů (Was: Re: Rozhovor nekolika lam...)

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Leden 26 15:49:53 CET 2004

Dobry den,

On Mon, 26 Jan 2004, Karel Zak wrote:

>  Pokud se  pamatuji _nikdy_ jsem  nenapsal mail v jinem  nez open-source
>  programu, ale i tak se omlouvam  tem co dostanou tento mail, protoze to
>  pisu v OS  jehoz kernel je vyvijen za pouziti  close-source software na
>  spravu verzi (a ja --svina jedna-- jsem rad, ze alespon tak).

Bingo!

Tak si myslim, ze polovina tech fanatiku by po precteni tohoto mela Linux
prestat pouzivat... Hledal jsem nejaky argument do diskuze no byl jste
rychlejsi...

Zdenek Kaminski
Valasske laboratore