ADMIN: Spamcop a Received: hlavicky v konferenci

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 26 16:03:22 CET 2004

	Dobry den vespolek,

minuly tyden se zase nas listserver dostal na blacklist spamcopu, prestoze
v Meta-FAQ je jasne napsane, aby uzivatele nereportovali jako spam maily
prosle pres konferenci, protoze pak spamcop povazuje nas listserver za puvodce
toho spamu.

	Nyni jsem ve vsech listech na listserveru linux.cz zapnul ponechavani
hlavicek Received: ve zpravach ktere prosly pres konferenci. Takto by
snad spamcop mel spravne rozpoznat puvodce mailu. Pokud by tohle
(potencialne zvyseny pocet hlavicek Received: a mozna i neco jineho)
delalo nekomu problemy, prosim ozvete se na <linux-owner na linux.cz>.

	Diky,

-Jan Kasprzak

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |