Rozhovor nekolika lam...

Jiří Dvořák djirilinux na centrum.cz
Pondělí Leden 26 16:40:42 CET 2004

V Ne, 25. 01. 2004 v 22:32, Martin Herceg píše:
> vazeny pane sucit si zasluzite vy
> ak ten clovek pouziva outlook nech ho pouziva
> vas do toho PRD
> a ak mi ten clovek dokaze pomoct radou rad ju prijmem
> a je mi jedno ci mi ju poslal z mutt-u alebo Otlaku
> do tejto konfery som sa prihlasil aby mi k niecomu pomohla
> a myslim ze aj vatsina ludi takze by bolo fajn pocitat si zase o niecom inom

-- Souhlas jedu na linuchu uzivam outlook pro linux ( evolution ) a
nevidim duvod proc bych mel uzivat text klienta ktery je pro mne
neprehledny ... ale na druhou stranu nejsem zastance klikacek za kazdou
cenu jsou veci ktere radeji delam z prikazove radky ovsem to mne
nepovisuje uzivatele ktery preferuje nebo si nemuze vybrat nic jineho
nez vokeni prostredi jedno jakeho systemu.......
Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>