Rozhovor nekolika lam...

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Leden 27 01:21:35 CET 2004

Hezky vecer,

patrite do te vyssi skupiny lidi, kteri linux rozumi a jsou v konferenci
uz dlouho. Proto mam na Vas prirozene vyssi pozadavky. Plno novacku
proste meta-faq nestihlo precist (budu naivni) nebo si to nezapamtovali.
Vy jej znate, tak jej dodrzujte.

> 	Vas klient neumi zalamovat dle aktualniho view?

No prave ze umi. Kdyz si zvetsim okno, natahnou se mi neskutecne radky.
Asi bych to nechal uz plavat.

Co plavat...Spat pujdu!
-- Dalibor Straka