Rozhovor nekolika lam...

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Leden 26 19:34:37 CET 2004

Zdravim!

> 	Mozna v techto zemepisnych koncinach, jinak bych si
> dovolil docela hodne nesouhlasit. Ba co vice, tech groupware
> reseni je vicero, ktery splnuje vsechna mozna RFC doporuceni
> ktera kdy byla formou RFC vydana? (navic obcas i protichudne)
> Nedelejme z RFC bozi slovo, samozrejme, je treba dodrzovat
> STANDARDY, jinak se nedomluvime, doporuceni nejsou
> ve stejne kategorii...

To, ze nejaky program splnuje vse _pozadovane_ standardem, jeste nikterak
neznamena, ze je k necemu dobry. FTP server, ktery bude prenaset rychlosti
nejvyse bajt za sekundu a zdvorile odmitne libovolny soubor, ktery neni
psan aliteracnim versem, bude take velmi pravdepodobne standardu dokonale
vyhovovat :-)  Lec libit se asi bude malokomu...

Stejne tak MUA, ktery nepodporuje nepovinne soucasti standardu, ktere vetsina
civilizovaneho sveta povazuje za zcela bezne a k rozumnemu pouzivani potrebne,
stezi sklidi vice nez posmech. (Samozrejme existuji pripady, kdy se nekdo
z dosti dobreho duvodu rozhodne po dukladnem rozmysleni prislusnou vec
neimplementovat, konec koncu prave kvuli takovym pripadum neni povinna;
nicmene nemam pocit, ze zrovna zde by se o neco takoveho jednalo :) )

> <ironie>
> 	Pokud Vase povedomi o MS Outlook konci u funkce MUA,
> proc ne, vezte vsak, ze my jdeme podstatne dale - a jo,
> Vas MUA u toho skoncil a proto vsechny MUA musi koncit taky...

Urcite nekonci, ale urcite by nebylo od veci, kdyby alespon jako MUA byl
pouzitelny. (Trochu mi to pripomina jeden staricky stroj sovetske vyroby,
ktery mame na chalupe v dilne -- neco mezi kotoucovou pilou, bruskou,
hoblovkou, soustruhem na drevo a elektrickym kreslem, zato vsak vsechno
spis jen tak na oko [u toho el. kresla je to asi k prospechu :) ] ... )

> </ironie>

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/