Postfix a maximalni velikost dorucovane zpravy

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Leden 27 07:50:33 CET 2004

On Tue, 27 Jan 2004, Jirka Kubík wrote:

> mam maly problem s Postfixem. Potrebuju dorucovat prilohy
> ktere maji vic nez 10 MB. Nasel jsem, ze Postfix ma velikost
> zpravy defaultne omezenou prave na 10 MB, ale ze se tahle
> hodnota necha pomoci message_size_limit v main.cf zmenit.

Clovece, tohle myslite jako hodne osklivy vtip, ze ano? SMTP protokol neni
a nikdy nebude vhodny k prenaseni tak velkych souboru. Kdyz nekde nejaka
takova obluda zacne kolovat, spolehlive polozi zbytek site. Nemluve o tom,
ze vetsina normalne nakonfigurovanych SMTP serveru vam takovy mail
odmitne. Vubec bych se nedivil, kdyby v postfixu byl zadratovany nejaky
limit, ktery nezvednete ani v konfiguraci.

Nevim k cemu to potrebujete, ale vrele vam doporucuju vybrat si na to
nejaky vhodnejsi prostredek nez e-mail.

-- Honza Houstek