Postfix a maximalni velikost dorucovane zpravy

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Úterý Leden 27 12:34:30 CET 2004

To neni muj vymysl. To je pozadavek zakaznika a ja jsem
placeny za to abych to udelal. Ne za to abych s nim vedl
debaty na tema : je/neni to vhodne. Uz jsem to jednou zkusil
a malem jsem byl bez zakaznika. Jejich admin vi vsechno
nejlip, vsude byl a vsechno zna. :-/ Takze asi tak ...

Jirka

-----Original Message-----
From: Honza Houstek [mailto:houstek-lists na utf.mff.cuni.cz]
Sent: Tuesday, January 27, 2004 7:51 AM
To: Linuxova konference
Subject: Re: Postfix a maximalni velikost dorucovane zpravy

On Tue, 27 Jan 2004, Jirka Kubík wrote:

> mam maly problem s Postfixem. Potrebuju dorucovat prilohy ktere maji
> vic nez 10 MB. Nasel jsem, ze Postfix ma velikost zpravy defaultne
> omezenou prave na 10 MB, ale ze se tahle hodnota necha pomoci
> message_size_limit v main.cf zmenit.

Clovece, tohle myslite jako hodne osklivy vtip, ze ano? SMTP protokol
neni a nikdy nebude vhodny k prenaseni tak velkych souboru. Kdyz nekde
nejaka takova obluda zacne kolovat, spolehlive polozi zbytek site.
Nemluve o tom, ze vetsina normalne nakonfigurovanych SMTP serveru vam
takovy mail odmitne. Vubec bych se nedivil, kdyby v postfixu byl
zadratovany nejaky limit, ktery nezvednete ani v konfiguraci.

Nevim k cemu to potrebujete, ale vrele vam doporucuju vybrat si na to
nejaky vhodnejsi prostredek nez e-mail.

-- Honza Houstek