Rozhovor nekolika lam...

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Úterý Leden 27 09:44:26 CET 2004

On Tue, 27 Jan 2004 06:48:31 +0100 (CET)
Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz> wrote:

> Predpokladam, ze tohle je vtip. Predpokladam, ze tahle konference nema
>
> kasty a nikdy mit nebude. Doufam, ze pozadavky jsou na kazdeho stejne.
>
> Verim, ze proutek se ma ohybat dokud je mlady (pozdeji by se mohl
> zlomit).

Ahoj,
puvodne jsem nechtel do OT zasahovat, ale znate to...

Kdyz OT tok OT :)

Delal jsem square. To je tanec ve ctverilkach (4 pary, 8 lidi, 1
coller). Kdyz ho nekdo zacne delat, tak prirozene dela chyby. Ctverilka
se rozpada (kazi tak, ze se musi vratit na zakladni formaci). Ostatni to
ale berou, protoze to je student.

Po case se (skoro) kazdy vytancuje a krome sebe muze davat pozor na
ostatni ve ctverilce. A studenti to (povetsinou) vitaji a takove
tanecniky vyhledavaji. Takovy tancenik je Angel.

Proc to takhle funguje??? Protoze mimo jine existuje Squareove desatero.
A tam kdome takovych beznych veci, jako ze se nesmi pred tacem a pri nem
jist kromaticka jidla je 'Bud tolerantni k chybam druhych mene
zkusenych, i ty jsi zacinal a byl jsi decny za pomoc ostatnich.'

Nevim asi se tomu da rikat prirozena autorita...
Muzete oponovat, ze to co jste se naucili jste horko tezko vyceli z knih
a ty novi to maji jednodussi. Ano, ale maji to jednodussi prave diky vam
a vam podobnym.

Kdyz si ctu konferenci tak si kolikrat prectu cele vlakno protoze na
nej odpovidal napriklad Martin MJ Mares. Ale techto prispevatelu s
jistou(skoro garantovanou) urovni neni bohuzel tolik.

A k tem pravidlum... pravidla jsou od toho, aby usnadnovala komunikaci a
ne aby nekoho buzerovala. Jiste nekolikrat jsem nadaval, kdyz se mi
vratil email s tim ze cituji sam sebe, ale spolknul jsem to, pozadovane
upravil a poslal znova.

Lide, kteri umi s linuxem tolik, co me se muze jen zdat, prece musi byt
vzorem pro ostatni. Takovym majakem uprostred zmeti neznama.

Mejte se
PaD