Rozhovor nekolika lam...

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Leden 27 12:10:51 CET 2004

On Tue, Jan 27, 2004 at 06:48:31AM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Predpokladam, ze tohle je vtip. Predpokladam, ze tahle konference nema
> kasty a nikdy mit nebude. Doufam, ze pozadavky jsou na kazdeho stejne.
> Verim, ze proutek se ma ohybat dokud je mlady (pozdeji by se mohl zlomit).

To se tedy sakra rozlisuje. Jsou tu lide, kteri umi, kteri prudi a
novacci, ktery se tu meni. Proto kdyz novacek ma blbe v hlavicce
kodovani cestiny tak to necham byt. Ale kdyz to ma nekdo ze znamych
firem, protoze prave preinstaloval system ci noveho klienta, tak mu
poslu soukromy e-mail a podobne.

S pozdravem,
-- Dalibor Straka