ACPI 2 --> hacknuti??

Karel Salavec linux na linux.cz
Úterý Leden 27 09:57:09 CET 2004

Dne pondělí 26 leden 2004 18:32 jste napsal(a):

> Nieco podobne som zazil pri akcii : "Odpalujte sa zdroje" ked nam nas
> dodavatel dodal uzasne cases so zdrojmi zrejme spred prvej svetovej
> vojny. Pocitac fungoval bezvadne a jednoducho sa raz za cas polozil 'do
> kytek'. Vymena zdroja , podotykam VCASNA , pomohla. Az som takyto stroj
> nechal bezat dalej, prisla na rad doska a disk. Takze skuste popozerat
> na HW ci je ozaj v poriadku ..
>
> Dan.

Take jsem zazil neco podobneho, ale na trosku jinem HW (Alpha).
Tenkrat slo o to, ze se cas od casu (treba i po nekolika dnech) zastavil
vetracek na CPU a pri prehrati se masina natvdo vypla. Po restartu se
vetracek zase pekne roztocil ...
Stravili jsme nad tim s techniky od (tehdy jeste) DECu skoro ctvrt roku.

Nemohlo by to byt neco podobneho?

Karel