SATA disky (Was: Re: MSI-KT4 Ultra SR (MS-6590) s SATAndisk)

Peto V. (2) konfery2 na seznam.cz
Úterý Leden 27 15:27:34 CET 2004

| Ja bych videl prinos spis v nizzsim zatizeni CPU ...
|
| Kdyz kopiruju velky mnozstvi dat na PATA tak si vetsinou uz nespustim
| ani vi ...

blbost - na to je to UDMA (5) = ATA (100)

pri 3nasobnom cp a loade (dalsie sluzby) > 4.0 mi vim old_100KB_file
spusti za 7 sekund

man hdparm
gg UDMA

| Naopak pri kopirovani na SATA se da pomerne slusne pokracovat v praci
ak nastavite SATA v PIO rezime (AFAIK sa to da), tak Vam tiez pojdu ako
stare 500MB/5400RPM WD :( pod (d)DOSom