Free software a pou??v?n? non-free program? (Was: Re: Rozhovor nekolika lam...)

Peto V2 konfery2 na seznam.cz
Úterý Leden 27 15:43:03 CET 2004

Sam muzete v archivu dohledat, ze jsem pouzival ruzne MUA -
zacalo to elm, pak pine, pak NetScape Mail, MS Outlook Express,
Mozilla Mail, MS Outlook - v mem pripade to neni o tom,
ze nejsem ochoten pouzivat jine systemy, naopak, vsechny jmenovane
jsem rutinne pouzival ke sve praci/studiu, proc jsem zakotvil
v soucasne dobe u MS Outlook jsem jiz zminil, nema smysl to
opakovat.
***Nemate v tom chaos (v mailoch)? Ja mam 3 konta kvoli roznym konferam a
praci/doma/notebook. Ja viem, ze existuje IMAP a pod., ale aj tak ...

Copak to je o tom, jakym papirem jsem si zrovna uterel z
adni cast?
Lidi vzbudte se, kdyby toto cetl nekdo z predstavitelu, kteri
vyrazne zasahli do hnuti okolo GNU by se nam v mnoha ohledech
museli smat. Zakladni myslenka, ktera se tim tahne je SVOBODA -
**ved prave!

svoboda vyberu, svoboda ve smyslu freedom - podivejte se nejprve
na dokument Revolution OS, pak zacnete moralizovat (a treba
**Mna zasa RS udivil, ze je taky zapaleny napriek svojmu veku (nema 18) a
obdivujem to.
**Tie LT kecy na prednaske - je srandista a ma mile decka - zatial som si
ho predstavoval ako hackera s dlhymi vlasmi - holt, "suflikovanie" sa
ozaj neoplati

mozna
prestanete pouzivat vyraz OpenSource - protoze se dozvite,
ze to bylo umele vymysleno prave pro komercni svet...).
**Co je zle na komercii? Zla je NEsloboda - a je na velmi flameovate
OTcko, ci je nesloboda rozhodnut sa pre horsie riesenie slobodou (IMHO
ano, lebo kto urci, co je pre mna horsie (napr. tym, ze je uzavrete) to
riesenie

** Ta preco RS nuti (non-free is eng_bla proste hnusny soft, kt. by sa
mal zakazat) pouzivat IBA! free? LT sa mi so svojim OS paci viac.
**Nebolo by vhodne ukoncit tento thread (admin)?
**Peto