Postfix a maximalni velikost dorucovane zpravy

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Leden 27 16:12:45 CET 2004

On Tue, 27 Jan 2004, Jirka Kubík wrote:

> To neni muj vymysl. To je pozadavek zakaznika a ja jsem
> placeny za to abych to udelal. Ne za to abych s nim vedl
> debaty na tema : je/neni to vhodne. Uz jsem to jednou zkusil
> a malem jsem byl bez zakaznika. Jejich admin vi vsechno
> nejlip, vsude byl a vsechno zna. :-/ Takze asi tak ...

Hehe, tak to vam nezavidim. Uvedomte si ale, ze az s temi 20MB obludami
budou mi problem (jako ze budou, protoze jim je malokde ve svete prijmou),
tak vam to pravdepodobne daji za vinu (vzdyt vedi vsechno nejlip).

Ale to je vase vec.

-- Honza Houstek