Problem s apache

Dušan Sýs konference na net-service.cz
Úterý Leden 27 16:55:47 CET 2004

Ahoj,

ja jsem mel obdobny problem na zatizenem serveru s apache 1.3.x. Spousta
apache procesu, obcas apache spadl, obcas sezral celou pamet a kus swapaku
... Uzivatele tezko donutite, aby se chovali korektene. kazdy namasti php
script, ktery funguje a neresi dusledky na serveru. nakonec to skoncilo tak,
ze jsem mel script, ktery restartoval apache pri zabrani cele pameti.
Asi pred mesicem jsem presel na apache 2.0.x a je klid.

Zdravi Dusan Sys