Problem s apache - vyriesene

Jan Nemsak, Aston ITM Jan.Nemsak na aston.sk
Úterý Leden 27 17:12:26 CET 2004

Cafko,
boli to tie perzistentne pripojenia, zakazal som a uz je to v pohode, 15
httpd procesov, 15 mysql procesov a stranky funguju...

Inac s tym ze uzivatel si spravi php ake chce a pomoze resetovat iba
apache servis to nie je pravda.
ja som obmedzi v /etc/security/limits.conf pre procesy
uzivatela apache cas behu programu a limit na pamat a funguje to super.
A hlavny httpd proces ktory pusta dalsie bezi pod rootom tak toho sa to
nedotkne (aspon dufam :-) ), to znamena ze si tymi limitmi nezhodim
apache servis ktory mi pusta dalsie httpd procesy... uff. dufam ze som
to dobre vysvetlil :-)

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311