Problem s apache

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Leden 27 17:49:16 CET 2004

On Tue, Jan 27, 2004 at 03:42:37PM +0100, Dalibor Straka wrote:
> Videl bych to na blbe napsany php skripty. Donutte je aby spojeni do
> mysql taky zaviraly. Je uplne v pohode, kdyz spojeni i behem jednoho skriptu
> dvakrat otevrou a zavrou. Hlavne to nedrzet hodinu ;-(. Jak hodne je

 To mi pripada  jako rada od navrharu HTTP 0.9,  proste neni nic lepsiho
 nez  navazovani spojeni. A  az naproti  nebude threadova  aplikace, ale
 neco  co se  pri tom  spojeni forkuje  (treba PostgreSQL)  tak to  cely
 server dotycneho pujde do kyticek...

 V cem muze existence spojeni na  SQL server neco blokovat a zpomalovat?
 Mam spojeni z apache na PostgreSQL (ne  v PHP) co jedou i nekolik dni a
 problem nevidim.

 Podle frekvence  techto dotazu mi pripada,  ze bude neco divneho  v PHP
 nebo MySQL nepozna, ze spojeni  bylo ukonceno. Prece i kdyz toho apache
 odstrelim tak by to tomu MySQL nemelo vadit.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/