pridani podpory ppp do jadra

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Středa Leden 28 10:02:42 CET 2004

> Nejak moc nechapu, co vlastne resite. Nejdriv si do kernelu kompilujete
> pcmcia, ted se kompilace bojite a hledate nekde nejake moduly. Pritom v
> oficialnim kernelu z updates pro RH7.1 mate v kernel-2.4.20-28.7.i?86.rpm
> moduly jak pro ppp, tak pro pcmcia. K dostani na ftp://ftp.redhat.com,

musim se priznat, ze tu podporu pcmcia jsem nepridaval ja, ale clovek, ktery
uz ted neni k sehnani. Ten stroj jede uz asi rok a pul bez problemu a proto
se na nej ted bojim sahnout (v danych vecech se totiz vubec nevyznam). Modul
vidim jako cestu nejmensiho zla.

Jsou na ceskem netu nejake clanky o step-by-step kompilaci jadra?

Neni to tedy mozne vyresit tak, ze si nekde sezenu soubor ppp.o sedici k me
verzi jadra a pridam ho pres mod_probe?