pridani podpory ppp do jadra

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 28 10:12:39 CET 2004

> musim se priznat, ze tu podporu pcmcia jsem nepridaval ja, ale clovek, ktery
> uz ted neni k sehnani. Ten stroj jede uz asi rok a pul bez problemu a proto
> se na nej ted bojim sahnout (v danych vecech se totiz vubec nevyznam). Modul
> vidim jako cestu nejmensiho zla.

Ja zas vidim jako cestu absolutne nejmensiho zla dat si tam updatovany
kernel. Jestli vam to bezi uz rok, tak to mate derave jako reseto.

> Jsou na ceskem netu nejake clanky o step-by-step kompilaci jadra?

Jsou, vsude mozne. Slusne README je i v samotnych zdrojacich.

> Neni to tedy mozne vyresit tak, ze si nekde sezenu soubor ppp.o sedici k me
> verzi jadra a pridam ho pres mod_probe?

Jestli vam to jadro nekdo nejak bastlil, tak tezko. Dejte si tam
distribucni kernel s updatu, nevim jestli je jeste 7.1 podporovana (asi
ne), takze spis vemte posledni update ze 7.3. Stare jadro pochopitelne
nemazte.

-- Honza Houstek