[Fwd: Re: Je GeForce 2 DDR pomala?]

Michal Samek webmaster na tony.cz
Středa Leden 28 15:34:04 CET 2004

vam taky

to jsem u sebe nepozoroval ani v dobe, kdy jsem na svem woodym nemel
nvidia driver. 2d akcelerace u nv by mela fachat.

nv driver nepodporuje 3d akceleraci. Existuje nvidia driver primo od
vyrobce, je to napul binarka... Nechcou parchanti pustit specifikace te
sve bajecne karty.

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>