co kdyz server proste zatuhne a nereaguje?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Leden 28 15:50:43 CET 2004

Za velkou louzi jede uz cele roky Dell PowerEdge (dual 1G4, 2G RAM + 2G
swap, 2.4.21-5-686-smp), zacali nam tam v lednu vic chodit lidi, apache
prestal stihat, tak jsem mu zdvojnasobil MaxClients a pridal jsem i
MaxRequestsPerChild a behem tri dnu se masina uz podruhe zastavila do
cerne konzoly, ktera na nic nereaguje.

Co se da tak zhruba delat v takovem stavu, a pak po rebootu? Da se nejak
zjistit, proc se to zaseklo? Je to znama chyba kernelu? Mozna SMP? Nebo
hnije HW? Jeste jsem se s takovou situaci nesetkal ani lokalne, takze
nevim, jak ucinne reagovat.

Diky za tipy a triky.

Petr