GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Leden 28 17:47:07 CET 2004

Proto take zavedl Microsoft od Windows XP registraci pres internet - coz
si myslim splnuje, a k mnoho softwaru dostanete karticku, na ktere rikaji
aby jste uvedl svoje informace a zaregistroval svoji kopii. Tim se
vpodstate zakon splni.

On Thu, 22 Jan 2004, Dave Lister wrote:

> Dobry,

> Neni pravda. Vy jste akceptoval nabidku, ale tato informace nebyla jasne
> sdelena tomu, kdo vam onu nabidku ucinil. Bavil jsem se s tim pravnikem
> a rikal, ze licence by byla platna, ale muselo by se stat asi tohle:
>
> 1) nabizim sw, k tomu dam na web licenci
> 2) nekdo si to chce stahnout, tak mi napise mail (podepsany), ze to chce
>    a souhlasi s podminkami (dva souhlasne projevy vule)
> 3) ja odpovim, ze ok a at si to uzije
>
> Jedine pak dana licence vejde v platnost. To ze kliknete nekde na nejaky
> cudlik neni k nicemu.

Vladimir Michl			E-mail:	    Vladimir.Michl na seznam.cz
Czech Republic			Web:	    http://www.penguin.cz/~michlv
ISO-8859-2 compatible		Mobil phone:+447 906 361 574
                                            +420 608 413 590