GNU/GPL je v CR "neplatna"?

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Leden 22 12:56:03 CET 2004

Dňa Thursday 22 January 2004 10:39 ste napísali:
> Dobry,

> Neni pravda. Vy jste akceptoval nabidku, ale tato informace nebyla jasne
> sdelena tomu, kdo vam onu nabidku ucinil. Bavil jsem se s tim pravnikem
> a rikal, ze licence by byla platna, ale muselo by se stat asi tohle:
>
> 1) nabizim sw, k tomu dam na web licenci
> 2) nekdo si to chce stahnout, tak mi napise mail (podepsany), ze to chce
>    a souhlasi s podminkami (dva souhlasne projevy vule)
> 3) ja odpovim, ze ok a at si to uzije
>
> Jedine pak dana licence vejde v platnost. To ze kliknete nekde na nejaky
> cudlik neni k nicemu.
tu sa mozeme hadat aj do krvi aj tak zalezi nakoniec na tom co uzna
sud ako adekvatne. ale podla informacii co mam tak uz uznavaju
aj e-maily ako dokazovy material a nemusi to byt zrovna podpisany
e-mail. staci mu k tomu route a vypisy z logov serverov kade e-mail
putoval.
len podotykam ze podla nariadenia EU by sa mali uchovavat vsetky
logy minimalne pol roka. pokial totiz policia poziada o nejaky log
ktory nemozete poskytnut lebo ste ho zmazali, moze to byt docela
neprijemne.

aspon take su informacie ktore mam :)