Jak vypsat aktualni hodnoty parametru modulu (8139too)

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Středa Leden 28 21:14:33 CET 2004

Dobry den

Mam v pocitaci nekolik sitovych karet Ovislink s chipsetem 8139D.  Obcas
spadne s hlasenim: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0001.  Pri
tom samozrejme odpoji sti. Hledanim v archivu nejen teto konference jsem
objevil, ze by pomohlo upravit zdrojaky a zvysit max_interrupt_work =
20; na nejakou vyssi hodotu. Podle dalsiho studia zdrojaku se mi zda, ze
tato hodnota je parametr modulu a nebylo by nezbytne nutne prekompilovat
kernel.

Zkusil jsem ho nastavit, ale potreboval bych nejak overit, ze modul ten
parametr pobral. modinfo mi vypise pouze mozne hodnoty parametru, ale ja
bych potreboval aktualni hodnoty - je na to nejaky elegantni
prikaz/parametr?

Dotaz se mi jevi jako trivialni, ale fakt jsem nenasel cim to vypsat.

Diky
Petr Spatka