Jak vypsat aktualni hodnoty parametru modulu (8139too)

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Leden 28 22:18:35 CET 2004

spatkalnx na luzanky.cz wrote/napsal:
: Dobry den
:
: Mam v pocitaci nekolik sitovych karet Ovislink s chipsetem 8139D.  Obcas
: spadne s hlasenim: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0001.  Pri
: tom samozrejme odpoji sti. Hledanim v archivu nejen teto konference jsem
: objevil, ze by pomohlo upravit zdrojaky a zvysit max_interrupt_work =
: 20; na nejakou vyssi hodotu. Podle dalsiho studia zdrojaku se mi zda, ze
: tato hodnota je parametr modulu a nebylo by nezbytne nutne prekompilovat
: kernel.
:
: Zkusil jsem ho nastavit, ale potreboval bych nejak overit, ze modul ten
: parametr pobral. modinfo mi vypise pouze mozne hodnoty parametru, ale ja
: bych potreboval aktualni hodnoty - je na to nejaky elegantni
: prikaz/parametr?

    Upravit zdroják modulu ?

    Po inicializaci modulu (funkce init_module) vložit do kódu
printk (KERN_INFO "parameter %i\n", hodnota); či něco na ten způsob?

    Přijde mi to jako cesta nejmenšího odporu (i když je to
ošklivé-řešení(TM)).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>