pridani podpory ppp do jadra

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 28 23:48:16 CET 2004

[...]
> Pres make modules, make modules_install se mi povedlo vytvorit ppp_generic.o
> v /usr/src/linux-2.4.20/drivers/net.
>
> Kdyz jej ale zkopiruju do /lib/modules/2.4.20/net, tak se mi pri rebootu
> objevi v logu:
>
> insmod: /lib/modules/2.4.20/kernel/drivers/net/ppp_generic.o: couldn't find
> the kernel version the module was compiled for
>
> Jak zkompilovat ppp_generic.c, aby se dal pouzit jako modul ?

Vy jste nenapravitelny. Mate jediny duvod, proc tam nedat ten kernel z
distribuce?

Jinak pokud uz budete kernel kompilovat, tak doporucuju zkompilovat cely,
nejen moduly (zejmena pokud poradne nevite, jak bylo vyrobene to, co vam
tam ted bezi).

-- Honza Houstek