pridani podpory ppp do jadra

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Čtvrtek Leden 29 12:56:59 CET 2004

> Vy jste nenapravitelny. Mate jediny duvod, proc tam nedat ten kernel z
> distribuce?

Asi jsem opravdu nenapravitelny. Ale jako nejrychlejsi a nejmene nebezpecne
(s ohledem na to, ze by se mi neco nemuselo povest) mi prijde zkompilovat
ppp_generic ze zdrojaku jadra, ktere jsou ted na disku a pridat ho pres
mod_probe.

Bohuzel jsem zatim neprisel jak na to. make modules a make modules_install
sice vytvori soubor ppp_generic.o, ale ten pak pise chybu (viz. muj
predchozi email).