Jak vypsat aktualni hodnoty parametru modulu (8139too)

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Čtvrtek Leden 29 09:58:30 CET 2004

> 	Nevypisuje to modul sam do /var/log/messages?
>
> kernel: e1000: eth0 NIC Link is Up 100 Mbps Full Duplex
Neco na ten zpusob to vypisuje. Bohuzel to jestli je nebo neni duplex me
(v tuto chvili :-)) nezajima. Me zajima hodnota parametru
max_interrupt_work, ktery to nevypisuje. Pokusil jsem se to nastavit
pomoci modules.conf, ale chci si nejak overit, ze ten modul novou
hodnotu doopravdy vzal na vedomi.

Dik
Petr Spatka