OT: Re: [Internetove bankovnictvi pod Linuxem?]

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Čtvrtek Leden 29 13:49:01 CET 2004

zdravim,
   jen tak pro zajimavost, cely problem je zpusoben tim, ze v 1 (slovy
jednom) miste pouzili v javascriptu konstrukci document.all.<neco> misto
document.getElementById('<neco>') - je smesne a smutne, ze nejsou
ochotni toto napravit. Pred cca 3 mes. jsem jim to psal a dostal jsem
velmi podobnou odpoved jako vy. A s prihlednutim ke zmenam v cenach za
sve sluzby by spise bylo na zvazeni zda-li neodejit, ale toto tema je uz
prilis OT pro tuhle konferenci.

--
Mirek Novak

jabberID: mirek na njs.netlab.cz