OT: Re: [Internetove bankovnictvi pod Linuxem?]

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Čtvrtek Leden 29 13:55:09 CET 2004

Mirek Novak wrote:
% zdravim,
%    jen tak pro zajimavost, cely problem je zpusoben tim, ze v 1 (slovy
% jednom) miste pouzili v javascriptu konstrukci document.all.<neco> misto
% document.getElementById('<neco>') - je smesne a smutne, ze nejsou
% ochotni toto napravit. Pred cca 3 mes. jsem jim to psal a dostal jsem
% velmi podobnou odpoved jako vy. A s prihlednutim ke zmenam v cenach za
% sve sluzby by spise bylo na zvazeni zda-li neodejit, ale toto tema je uz
% prilis OT pro tuhle konferenci.

Viz archiv konference.
V Opere (7.2x) a ve starsim Konqueroru (cislo ted z hlavy nevim) to
funguje.

--mm                                                            Michael Mráka