usb flash SOLVED

termit draq termit_draq na centrum.cz
Čtvrtek Leden 29 17:54:51 CET 2004

rad bych pomohl i dalsim kdo maji podobny problem ale asi nebudu
schopen...kdyz sem puvodne hledal pred kompilaci usb mass storage modul,
tak sem ho nemohl najit...a to nekolikrat...pak uz sem zoufale zapinal i
veci ktere podle me s tim nemaji nic spolecneho a najednou se mi tento
modul v nabidce objevil a ted uz to slape...ale dekuji za nakopnuti...uz
sem chtel vzdat ale povedlo se