usb flash SOLVED bez zoufalstvi

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Leden 29 20:25:47 CET 2004

termit draq wrote/napsal:
: rad bych pomohl i dalsim kdo maji podobny problem ale asi nebudu
: schopen...kdyz sem puvodne hledal pred kompilaci usb mass storage modul,
: tak sem ho nemohl najit...a to nekolikrat...pak uz sem zoufale zapinal i
: veci ktere podle me s tim nemaji nic spolecneho a najednou se mi tento
: modul v nabidce objevil a ted uz to slape...ale dekuji za nakopnuti...uz
: sem chtel vzdat ale povedlo se

   Není potřeba zoufale zapínat všechno možné, stačí zapnout SCSI
Support a SCSI disk support. USB mass storage funguje jako SCSI driver.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster