zmena poskytovatele inetu v RH7.2

Dipsy jelinek na goa.braillnet.cz
Pátek Leden 30 10:27:36 CET 2004

Dobry den,
muj dotaz se Vam asi bude zdat smesny, ale ja linux zatim priliz neznam, tak mne omluvte.

Mam RH7.2, ktery pouzivam jako router a mailserver(postfix) pro odesilani posty. Ted se nam zmenil poskytovatel a ja bych potreboval zmenit parametry vnejsiho rozhrani (IP, GW, mask atd.) V minulosti jsem to jiz jednou resil, ale tak, ze jsem preinstaloval cely linux a pri instalaci zadal spravne hodnoty. Na to ted ale nemam cas a ani zadnou distribuci po ruce. Je to mozne nejak udelat i na instalovanem systemu? Predpokladam ze ano, ale netusim jak.

Prosim, prosim, co a kde zmenit? moc dekuji
Dipsy