zmena poskytovatele inetu v RH7.2

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Leden 30 10:40:07 CET 2004

Dipsy wrote:
> Mam RH7.2, ktery pouzivam jako router a mailserver(postfix) pro odesilani posty. Ted se nam zmenil poskytovatel a ja bych potreboval zmenit parametry vnejsiho rozhrani (IP, GW, mask atd.) V minulosti jsem to jiz jednou resil, ale tak, ze jsem preinstaloval cely linux a pri instalaci zadal spravne hodnoty. Na to ted ale nemam cas a ani zadnou distribuci po ruce. Je to mozne nejak udelat i na instalovanem systemu? Predpokladam ze ano, ale netusim jak.

Shodte sit
# /etc/rc.d/init.d/network stop

Nastaveni sitovek najdete v souborech /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0
az ifcfg-ethX

-- priklad meho ifcfg-eth0 --
DEVICE=eth0
BOOTPROTO=static
BROADCAST=192.168.1.255
IPADDR=192.168.1.84
NETMASK=255.255.255.0
NETWORK=192.168.1.0
ONBOOT=yes
-- konec prikladu --

a nahodte sit ...

# /etc/rc.d/init.d/network start

PS: nastavte si prosim zalamovani radku na nejakou rozumnou hodnotu ...
--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416