Nefunguje Domaci sit

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Sobota Leden 31 07:09:02 CET 2004

>Dobry den,
Dobry,
> [...]
>je OK. Podle ifconfig bych rekl ze mam dobre nastavene i IP a netmask. A
>prikazem route "add -net -m  192.168.1.0 netmask 255.255.255.0 dev eth0"
>jsem nastavil smerovani. Radsi pridavam i vypis:
>[root na server dominator]# route
>Směrovací tabulka v jádru pro IP
>Adresát         Brána           Maska           Přízn Metrik Odkaz  Uľt
>Rozhraní
>192.168.1.0     *               255.255.255.0   U     0      0        0
>eth0
>127.0.0.0       *               255.0.0.0       U     0      0        0

Nejsem sice v sitich moc kovany, nicmene zkusim. Pokud jsem dobre pochopil
mate dva pocitace na kterých se snazite rozchodit sit. Pokud se jedná o
prime propojeni kabelem jste si jist ze mate v krizený kabel? Mel jsem
stejny problem, v prodejne jsem koupil "obycejny nekrizeny". RT