Nefunguje Domaci sit

termit draq termit_draq na centrum.cz
Sobota Leden 31 10:06:47 CET 2004

s nastavenim asi moc nepomuzu, nebot jsem bfu, ale kdyz sem zkousel
prenos dat a proste sem nemel krizeny kabel, tak to 2 linuchy mezi sebou
zvladly...to sem u windoze nezvladl...bylo to pomalejsi, nicmene
funkcni...btw byly to mandraky 9.1...ale jak rikam...jen sem nastavil u
kazdyho ip a ftp mi behalo...vic do toho nevidim :(