openssh-3.1p1-14 problem s PAM

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Sobota Leden 31 15:25:06 CET 2004

Zdravim vsechny!

Upgradoval jsem openssh na verzi 3.1p11-14 a nyni se mi v logu objevuje
vzdy hlaska:

sshd(pam_unix)[6477]: authentication failure; logname= uid=0 euid=0
tty=NODEVssh ruser= rhost=test.isr.cz  user=root
sshd(pam_unix)[6477]: session opened for user root by (uid=0)

Spustil jsem sshd -d -d -d a chybova hlaska se zapise pri:

debug1: PAM setting rhost to "test.isr.cz"
debug1: Attempting authentication for root.
debug1: PAM Password authentication for "root" failed[7]: Authentication
failure

Prihlaseni normalne funguje (RSA klicem i interaktivnim zadanim hesla).
Jenom mi trochu vadi ty chyby v syslogu..
Veskerou rhosts autentifikaci jsem v sshd_config zakazal.

Nakopne me nekdo tim spravnym smerem, jak se techto hlaseni zbavit ?

dw