Instalace Debiany

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Sobota Leden 31 10:40:51 CET 2004

> Ale prekladat automaticky Debian v muzskym rode je jasna diskriminace zen

Juuuu, to je vetsi prdel, nez palkovani tucnaka. :-) To si musim nekam
napsat. :-))))

 a me by se nahodou
> docela libilo, kdyby se to prekladalo jako Debian, Debiany, Debiane,
> Debianu atd...

No co se me tyka, tak jsem pro prechod na zensky rod u distribuci. Debiana,
Mandraka, Redhata, Slackwara. Zni to jak druzina Xeny nebo Xeony nebo jak se
ta zenska s mecem na koni jmenuje. :-))
Ne, vazne se mi libi, brat to v zenskem rode. My treba pojmenovavame
zenskyma jmenama servery. Ono to o leccem vypovida. My je pojmenovavame
zenskyma jmenama, Filipinska pobocka si pojmenovava servery podle planet z
hvezdnych valek. Akorat Americane to kazi. Ti maji nazvy jako az01-onpdc1,
az01-onbdc2,sg65-onbcd1, hk18-onbdc1 a pod.

Hmm, vlastne ted uz sorry za OT. :-)

TNX