http error_log - jak odtranit pricinu chyb

ynezz na hysteria.sk ynezz na hysteria.sk
Sobota Leden 31 21:29:42 CET 2004

jiri.drasnar na ct.cz <jiri.drasnar na ct.cz> [2004-01-31 21:09:17]:

> Asi pred ctrnacti dny se mi bez nejake mnou provadene zmeny v
> konfugaraci serveru RH9 objevily pri jeho restartu z duvodu "zatuhnuti"
> nasledujici radky

Nemas nejake dalsi hlasky ohledne poskozeneho FS nebo disku ? Je to divne,
ze se ti to stalo z niceho nic.

> PHP Warning:  Unable to load dynamic library '/usr/lib/php4/gd.so' -
> /usr/lib/php4/gd.so: cannot open shared object file: No such file or

Kdyz si das vypsat obsah adresare /usr/lib/php4/ tak tam mas nejake .so
knihovny ?

Nemas neco s FS/diskem ?

ynezz

--