http error_log - jak odtranit pricinu chyb

jiri.drasnar na ct.cz jiri.drasnar na ct.cz
Sobota Leden 31 21:52:01 CET 2004

Bohuzel jsem ted v praci, server mam doma a tak se nemuzu podivat.
Myslim si ale, ze je snad vse ok. Po vytuhnuti u me byl kamos (profik
HPUX)  a nic nezjistil.  Na serveru bezi www s php, mysql a postgresem,
mailserver a vse (zatim???) funguje. Ze by odchazel disk? Je to mozne,
toci se uz asi 4 roky ...

Me hlavne zarazi mnoho sprav o tom ze neni mozne zaregistrovat funkci
kvuli jiz existujicimu jmenu.

Zitra proverim FS, podivam se jestli tam ty soubory jsou (ale na 99% pri
kontrole byly) a ozvu se.

PS: Jak bych mel nejlepe proverit disk, poradis?

Diky Jirka