Tablet Wacom - Suse 9.1, jadro 2.6

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Červenec 1 02:18:57 CEST 2004

Martin Kamín ZULU wrote:

> Nerozumíte mi. Chtěl jsem ti říci: nejdříve hledej, zda je to podporováno,
> pak kupuj. Kupoval jste někdy scanner pro Linux? a kupoval jste jej podle
> toho co umí nebo podle toho, jestli vám vůbec bude pod Linuxem běhat????
>
> MK

	Opakovani je matka moudrosti :
	On kdysi daaaavno koupil, <cit> Pod SuSE 9.0 jelo v pohode. </cit>, ted
presel na <cit> SuSE 9.1 FTP </cit> a ma trable. Trable nastaly
prechodem na novejsi verzi SuSE. Vase (opakovana :-) vytka je v tomto
vlakne bezpredmetna. Navic mezi tabletem a scanerem je jisty drobny
rozdil. Howgh.

	Ales