Tablet Wacom - Suse 9.1, jadro 2.6

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Červenec 1 07:57:24 CEST 2004

On 01. Jul, 02:18 AM CEST, Chlopcik Ales <chlopcik na vojnem-plzen.cz> wrote 50 lines:

> 	Opakovani je matka moudrosti :
> 	On kdysi daaaavno koupil, <cit> Pod SuSE 9.0 jelo v pohode. </cit>, ted
> presel na <cit> SuSE 9.1 FTP </cit> a ma trable. Trable nastaly
> prechodem na novejsi verzi SuSE. Vase (opakovana :-) vytka je v tomto
> vlakne bezpredmetna. Navic mezi tabletem a scanerem je jisty drobny

Tak když chcete slovíčkařit, tak prosím: A na základě čeho předpokládal, že
v 9.0 to zařízení funguje, a bude tedy fungovat i v 9.1? Znova říkám: nejdříve
zjistit, zda je zařízení podporováno, pak teprve *KUPOVAT* nebo *UPGRADOVAT*

To je _DOBRÁ_ rada, nebo ne? Mám s tím hodně zkušeností
Martin K.