SW pro generovani galerie fotek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 12:56:57 CEST 2004

Jan Kasprzak wrote:
> Jaroslav Lukesh wrote:
> : Jan Kasprzak wrote:
> :
> : >        Co pouzivate vy?
> :
> : Nechci uz vypadat jako provokater, ale vse pozadovane zvladne
> : www.zope.org s pythonovskym modulem PIL a pripadnymi dalsimi produkty
> : ("products" z www.zope.org a old.zope.org) staci si jen vybrat ci
> : priohnout existujici.
> :
> 	Ja nevim, ja jak slysim zope, tak se mi vybavi slovo "mastodont".

:-)

> Aspon podle prednasek o zope od odborniku na zope se mi zda, ze "priohnout"
> znamena zhruba ekvivalentni mnozstvi prace jako zbastlit si v Perlu presne to,

No, to je pravda, lec kdyz myslite i do budoucna, tak to reseni v perlu
budete jeste nekolikrat prepisovat a nektere veci nezvladne vubec.

> co mi bude vyhovovat. Jde zope spoustet off-line, nebo musim mit web server
> a spoustu knihoven okolo?

jde normalne wgetem z nej vydolovat co je treba. Jinak taky existuje
projekt zopa na CD, kde se nic neinstaluje, jen spusti z CD a browser na
localhost.

> 	Kazdopadne uz tady proslo nekolik odkazu na malinke samostatne programy,
> ktere se zkompiluji, spusti, a delaji temer vsechno co chci. Cili pokud bych
> neco chtel v tomto smeru upravovat pro svoje potreby, urcite se nebudu ucit python
> a priohybat zope.

Pokud staci, tak staci, nevnucuji, sam taky pouzivam leccos.

Mejte se pekne,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!