SW pro generovani galerie fotek

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 1 11:19:32 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
:
: >        Co pouzivate vy?
:
: Nechci uz vypadat jako provokater, ale vse pozadovane zvladne
: www.zope.org s pythonovskym modulem PIL a pripadnymi dalsimi produkty
: ("products" z www.zope.org a old.zope.org) staci si jen vybrat ci
: priohnout existujici.
:
	Ja nevim, ja jak slysim zope, tak se mi vybavi slovo "mastodont".
Aspon podle prednasek o zope od odborniku na zope se mi zda, ze "priohnout"
znamena zhruba ekvivalentni mnozstvi prace jako zbastlit si v Perlu presne to,
co mi bude vyhovovat. Jde zope spoustet off-line, nebo musim mit web server
a spoustu knihoven okolo?

	Kazdopadne uz tady proslo nekolik odkazu na malinke samostatne programy,
ktere se zkompiluji, spusti, a delaji temer vsechno co chci. Cili pokud bych
neco chtel v tomto smeru upravovat pro svoje potreby, urcite se nebudu ucit python
a priohybat zope.

	Ale i tak diky za radu.

-Yenya