Namet na disertacni praci

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Červenec 1 14:52:38 CEST 2004

AHoj!

> Tento dotaz jsem tu vznesl asi pred pul rokem, vyplynulo z nej, ze
> digifoto maji v sobe polohove cidlo a tudiz fotky obsahuji informaci o
> natoceni. I ten soft jsem tam uvedl.

Ja to myslel pro fotaky ktery ten senzor nemaji ;-).

> proc ne? S DSP od TI, ktere se mimochodem davaji na nektere HDD, si
> nemyslim ze by to mozne nebylo. Nebot spickova DSPcka od TI maji vykony
> ankodovat mpeg4 video realtime a jeste s filtrama, o kterych se lidem
> ani nezda...
>
> Ovsem politicky (vojensky) ci ekonomicky to asi bude...

Ono to pujde na kazdym procesoru... pokud je zapis na disk limitovan
diskem (vetsinou je), dava smysl ve volnym case kompresit.

								Pavel
--
People were complaining that M$ turns users into beta-testers...
...jr ghea gurz vagb qrirybcref, naq gurl frrz gb yvxr vg gung jnl!