Namet na disertacni praci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 20:54:59 CEST 2004

Pavel Machek wrote:
> AHoj!

> Ja to myslel pro fotaky ktery ten senzor nemaji ;-).

> Ono to pujde na kazdym procesoru... pokud je zapis na disk limitovan
> diskem (vetsinou je), dava smysl ve volnym case kompresit.

Jelikoz nevlastnim zadny digifoto (zadny sponzor se nenasel :-D), tak se
projevuji coby digifoto tupec. Netusil jsem, ze zapis je az tak pomaly,
kdyz fotaky udelaji fotku 24MB velkou. Holt asi stale neni nad kinofilm.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!