Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Červenec 1 15:45:05 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> A APIC to má ? Skusit zapnout-vypnot v BIOSU + v jádře ?

Zkusim to s tim, uvidim, jak se to projevi. Jeste jsem zapnul podporu
pro hangcheck-timer, tim bych mohl zjistit, jestli zemre jadro uplne
nebo je jen v nejakem pastavu...

Bohuzel se to nestava pravidelne, tak asi bude nejaky cas trvat, nez to
overim...

Jirka