Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 18:40:49 CEST 2004

Jiri Kulhan napsal(a):

>Dobry den,
>
>mam potize se zamrzanim systemu - Gentoo, 2.6.7, Toshiba Tecra S1,
>nejake closed-source drivery (cisco vpn, ati driver), XFree86. System
>obcas bez sebemensi stopy v logu proste ztuhne, zadny Oops, zadne
>podezrele hlasky. Vetsinou to byva po nejake dobe neaktivity (treba
>rano), ale uz to taky zdechlo rovnou pod rukama.
>
>Nechci po vas vedet pricinu, chtel bych spis poradit s tim, co kde
>pozapinat, abych se dopatral nejakych podrobnejsich informaci - extra
>logovani, debugging vypisy asi na urovni XFree a kernelu...

> [...]
Tak presne toto se mi stavalo taky. Mam Premio 6010N a na nem Gentoo a
obcas to proste bezduvodne vytuhlo (vetsinou pri scrollovani ve
Firefoxu). Bud za to muze Firefox, nebo...viz forum Gentoo (odkaz uz
presne nevim, hledejte ATI Tvout nekde to tam je :)) za to muzou fglrx
ovladace ATI. Neni to ale potvrzeno, ted pouzivam Gnome a Mozillu a
zatim nic...ted to tuhne jen s pitomymi bcm5700 ovladaci, kdyz znovu
prekompiluju (byt stejna verze) jadro :-(

Ja bych to ale videl na ty ATI ovladace, na foru Gentoo je to take
potvrzeno (a s Radeon ovladaci s XFree to uz pry nedela...)