Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

mkaspar na it-media.cz mkaspar na it-media.cz
Pátek Červenec 2 13:06:23 CEST 2004

On Fri, Jul 02, 2004 at 11:36:05AM +0200, Antonín Kolísek wrote:

> Také bych to tak viděl. Na jednom PC tady máme ATI Radeona, linux-2.6.7
> vanilla, ovladače od ATI a sem tam to tuhne, žádná hláška, nic.
> Zjistil jsem že to reaguje na ping, je možné se na to PC přihlásit přes ssh.
> TOP ukazuje, že xserver zabírá 100procent cpu, pokud X killnu, tak to vytuhne
> již úplně. Vidím tedy problém v ovladačích ATI. Když to běželo bez akcelerace,
> počítač netuhl.

No s některými X to dělalo s jádry cca od 2.4.18 i bez ovladačů od ATI.
Tato chyba je zadána i v bug tracking systému Debianu. Takže se tam
podívejte, jestli to má nějaký výsledek.

--
Michal Kašpar