Tuhnuti systemu a podrobnejsi logy kernelu

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pátek Červenec 2 11:36:05 CEST 2004

> Ja bych to ale videl na ty ATI ovladace, na foru Gentoo je to take
> potvrzeno (a s Radeon ovladaci s XFree to uz pry nedela...)

Také bych to tak viděl. Na jednom PC tady máme ATI Radeona, linux-2.6.7
vanilla, ovladače od ATI a sem tam to tuhne, žádná hláška, nic.
Zjistil jsem že to reaguje na ping, je možné se na to PC přihlásit přes ssh.
TOP ukazuje, že xserver zabírá 100procent cpu, pokud X killnu, tak to vytuhne
již úplně. Vidím tedy problém v ovladačích ATI. Když to běželo bez akcelerace,
počítač netuhl.

--
Antonín Kolísek akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz